Konzultace SharePoint Online

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Konzultace SharePoint Online

Contracting authority

Český statistický úřad

NEN system number

N006/23/V00007659

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P23V00007659

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

29. 03. 2023 10:00

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

11. 04. 2023 12:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Petr

Surname

Čermák

EMAIL

petr.cermak@czso.cz

Phone 1

+420 274052352

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmět - popis Konzultace SharePoint Online Specifikace: Předmětem poptávky jsou konzultace spojené s nastavením a optimalizací Sharepoint Online a jeho obsahu. Práce budou řízené formou samostatných objednávek na dílčí úkoly, které budou realizovány našimi pracovníky a posléze předány formou ukázky kontaktní osobě za zadavatele. Cílem je agilní práce a rychlé zapojení IT zaměstnanců zadavatele do vytváření a správy obsahu na Sharepoint Online. Konzultace budou realizovány na základě dílčích objednávek a předem domluveného rozsahu a obsahu. Místo plnění: v sídle zadavatele Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10 Kontaktní osoba: Ing. Petr Čermák, tel: 27405 2352, email: petr.cermak@czso.cz Podání nabídky: elektronicky prostřednictvím elektronického tržiště NEN. Termín pro podání nabídky: do 11. 4. 2023 12:00 hod. Hodnocení zakázek: Jediným kritériem bude nabídková cena. Metoda hodnocení bude minimalizační a automatická. Cenu je třeba uvádět bez DPH. Termín dodání služby: Dle dohodnutého harmonogramu. Cena: Celková maximální cena je stanovena na 195 000,- Kč bez DPH – uváděna v nabídce, přičemž hrazena bude na základě potvrzeného akceptačního protokolu a řádného daňového dokladu. Výsledkem výběrového řízení bude objednávka na vítězného uchazeče. Kvalifikace: Způsobilým pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: a) splňuje základní způsobilost dle ustanovení § 74 zákona, b) splňuje profesní způsobilost dle ustanovení § 77 zákona. Způsobilost lze doložit Čestným prohlášením. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu.

Code from the NIPEZ code list

72000000-5

Name from the NIPEZ code list

Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

72000000-5

Name from the CPV code list

Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora

SUBJECT-MATTER NAME

Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail25. 04. 2023 11:16Uveřejnění účastníků
Detail25. 04. 2023 11:16Uveřejnění výsledku
Detail25. 04. 2023 10:38Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail29. 03. 2023 10:00Uveřejnění zadávacích podmínek